Een uitzonderlijk product verdient een uitzonderlijk chassis. De nieuwe SODI SIGMA DD2 TTT (Tekneex Tube Technology) is speciaal ontworpen voor het beroemde ROTAX Direct Drive motor blok. Voorzien van een twee-snelheden versnellingsbak met semi automatische transmissie wordt de SIGMA DD2 TTT gekarakteriseerd door een aantal innovaties waaronder een kettingloos direct–drive systeem . Met de ongelooflijke 125cc, 32 DIN-hp motoren, biedt de SIGMA DD2 adembenemende prestaties met een perfecte mix van technologie en rijcomfort die de meest veeleisende amateurracer tevreden zal stellen. Voor een “100% adrenaline” vrijetijdservaring of voor topcompetitie niveau, zijn er geen grenzen voor de nieuwe SODI SIGMA DD2.
Momenteel is dit chassis ‘booming’ over de hele wereld. De categorieën die racen met versnellingsbakken zullen spoedig kennis maken de nieuwe SODI SIGMA KZ TTT (Tekneex Tube Technology) – een extra-hoog prestatie chassis dat profiteert van de beste knowhow die Sodikart kan bieden – vanaf de frontlinie van de grid. De SODI SIGMA KZ voldoet zelfs aan de eisen van de meest veeleisende coureur door de best mogelijke reactie te bieden op de specifieke krachten die vrijkomen bij het racen in de 125cc klasse. Voorzien van een remsysteem dat zowel sterk als sensitief is, en gebruik maakt van de laatste en leidende frontflank technieken, biedt de SODI SIGMA KZ TTT haar bestuurder om alles te halen uit het chassis onder alle omstandigheden op alle tracks. Als winnaar van de 2011 Las Vegas Supernationals met Anthony Abbasse wordt de SIGMA KZ gebruikt door het officiële Sodi Racing Team en door de beste teams van de wereld.
Opties
Tillet stoel T12 transparant (Clear T12 Tillett seat)
Tillet stoel T8 zwart kwart gestoffeerd (Black quarter upholstered T8 Tillett seat)
Tilletstoel zacht T11 VG (Soft T11 VG Tillett seat)
Stickerset (Stickers kit)
De SIGMA RS is ontwikkeld speciaal voor medium banden in de Rotax en KF, waar de langere wielbasis en gelaste kolom ondersteuning voor meer effectiviteit zal zorgen.
De R-versie heeft een kortere wielbasis, geavanceerde centrale dwarsbalk en een verwijderbare kolom die ondersteuning bieden voor optimale efficiëntie voor harde banden / medium (ex: Rotax Junior).
Veel werk is er gedaan aan het remsysteem om meer gevoeligheid en progressiviteit te bieden. Het ontwerp en de fabricage van de SIGMA R & RS zodat de bestuurders hun prestaties over de duur van de race te verbeteren.
Indrukwekkend! Het SODI INNOVA chassis heeft alle grote French Minime en Cadet evenementen de laatste 6 jaren gedomineerd. (10 Franse Kampioenstitels). Speciaal ontwikkeld voor super efficiënt gebruik met Bridgestone banden die worden gebruikt in deze categorieën en voor optimaal gebruik onder alle omstandigheden, barst de SODI INNOVA van ongeëvenaarde kwaliteit en superieure afwerking. Het is zonder twijfel het ‘ster’ chassis voor de Minime en Cadet categorieën!
Opties
Tillet stoel T12 transparant (Clear T12 Tillett seat)
Tillet stoel T8 zwart kwart gestoffeerd (Black quarter upholstered T8 Tillett seat)
Tilletstoel zacht T11 VG (Soft T11 VG Tillett seat)
Stickerset (Stickers kit)
Plastic achterbumper (Plastic rear bumper)
Met een van de nieuwste producten in de SODI racing lijn, heeft deze kart een wielbasis die 50mm langer is dan de DELTA 900. Het is speciaal ontworpen om de performance op harde compound banden te optimaliseren. Dankzij een keur aan innovaties, is levert de DELTA 950 uitzonderlijke efficientie op elke baan en onder alle weerscondities en heeft het al vele prijzen gewonnen in Europa. De nieuwe internationale ster van haar categorie, de SODI DELTA 950 is leverbaar met het beroemde SODI hydraulische remsysteem (4-ventiel en 205mm turbo geventileerde schijf) en 30mm diameter holle achteras.
Opties
Tillet stoel T12 transparant (Clear T12 Tillett seat)
Tillet stoel T8 zwart kwart gestoffeerd (Black quarter upholstered T8 Tillett seat)
Stickerset (Stickers kit)
De SODI DELTA 900 voldoet aan de eisen van de Mini Kart klasse. Het maakt het mogelijk voor de jongsten op een ontspannen manier te beginnen met racen. Dit chassis, dat al veel prijzen won in de hele wereld, inclusief de Minikart French Cup, maakt dankbaar gebruik van geprobeerde en geteste technieken en is voorzien van alle essentiële veiligheidscomponenten. Leverbaar met een mechanisch twin-action remsysteem of een hydraulisch remsysteem (4-ventiel en turbo geventileerde schijf) en een 25mm of 30mm diameter achteras. Deze SODI DELTA900 is nu al een standaard voor beginners die willen leren onder de best mogelijke condities.
Opties
Tillet stoel T12 transparant (Clear T12 Tillett seat)
Tillet stoel T7 zwart volledig gevoerd (Black full padded T7 Tillett seat)
Stickerset (Stickers kit)